Eilinen murina oli ihan turhaa. Ei kuulemma koskenu tilauslankoja se tarjous... Ei siis tarvetta enää harmitteluun sen osalta.

 

Tästä voi siis jokainen päätellä, että mä päädyin sinne synttäritarjouksille. Ja tässä saalis:

Kuvassa ylimäääisenä näkyy Pikkusiskon käsi ja kuvasta puuttuu yksi sinikirjava kerä, joka oli vierinyt lelukasaan.

Mutta älkää kiltit näyttäkö tätä kuvaa mun rakkaalle Miehelle! Mainitsin saaliin kyllä, mutta ylimääräisten kerien määrän suhteen olin ehkä vähän ympäripyöreä

 

Mutta siihen inventaarioon...

Lenkkialpakkaa, josta yksi vasta kerällä. Tästä tulee jonakin päivänä sellainen villatakin tapainen hässäkkä.

Tästä tulee lisää niitä keittilöliinoja/pöytäluuttuja. Vaaleanviherää siis löytyy vajaa kerä, jota ei huolittu kuvaan mukaan.

Tää on Tampereen tuliaisia (yhdessä lenkkialpakan kans) ihan vaan värinsä takia pääsi kyytiin.

Ja tässä niin pehmeää lankaa ettei heti puuvillaksi uskoisi. Tarkoitettu huiviin, sitten joskus.

 

Äkkiä laskien siis 40 kerää/vyyhtiä lankaa!!! Ja tähän pitäisi rehellisyyden nimissä mainita ainakin kolme kerää lankaa, joista on enempivähempi jo aloitettu sukkia, niin ja ne kaksi kerää mustaa novitan bambua, joista en todella tiedä mitä tekisin. Eli totally 45 kerää Mä olen paha... tai ei... mulla on (virallisesti-) diagnosoimaton neuloosi!! Pitää kysyä psykologilta onko mulla toivoa.