Käytiin Miehen kanssa kaksistaan lomailemassa. Oli tosi hieno reissu: sain neulottua pitkästi! Oli meillä muutenkin kivaa kun risteiltiin ruotsinlaivalla ja vierailtiin ystävien luona. Ei siis ihan pelkkää neulomista kuitenkaan. Autossa oli kiva neuloa omaa tunikaa, kun ihan sileää oli tarkoitus saada aikaiseksi ja siinähän ne puikot suihki jutellessa. Sylissä koitin kuvailla aikaansaannosta vähän ennen Turkua. Oli pakko lopettaa, kun loppu lanka. Onneksi oli muuta lankaa mukana, niin ei tarvinnu lähteä kotiin hakemaan uutta kerää!

 

Toinen kerä oli violetti kerä, jolla reunustin tupari-tiskirätin. Anoppi erehtyi lähtiessä kehumaan mun tiskirättiä kotona, joten siitä se ajatus sitten lähti! Päästiin hyvissä ajoin terminaaliin odottamaan vähän myöhässä olevaa laivaa. Eli ei kun tikut kassista ja silmukoita luomaan! Saattoi olla, että olin ainoa joka neuloi siellä, mutta olin varmaan myös ainoa joka ei pitkästynyt. (Jos ei lasketa niitä jotka humaltuivat jo laivaa odotellessa...) Eli terminaalissa mä neuloin, hytissä (Miehen käydessä suihkussa) mä neuloin, takaisin tullessa maihinnousu-jonossa mä neuloin, matkalla ystävien luokse mä neuloin, kotimatkalla päättelin ja kotona ojensin anopille kiitokseksi lapsenvahti-tiskirätin. Tämmöisen: